قیمت خرید پردازنده سرور Intel Xeon E5-2630 v4
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2630 v4 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. پردازنده سرور Intel Xeon E5-2630 v4 دارای تعداد 10 هسته و تعداد 20 رشته می باشد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon E5-2630 v4 دارای کش 25 مگابایت و حداکثر توان حرارتی 85 وات نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابیلت های پردازنده سرور Intel Xeon E5-2630 v4 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی ‌پی ‌یو (Central Processing Unit یا CPU) یا پردازنده، یکی از اجزاء رایانه یا سرور می‌ باشد که دستوران و اطلاعات را مورد پردازش قرار می ‌دهد. واحد های پردازش مرکزی، ویژگی قابل برنامه‌ ریزی ‌شدن را در رایانه ‌های دیجیتال یا سرور ها فراهم می‌ کنند و یکی از مهم‌ ترین اجزاء رایانه یا سرور ‌ها هستند. یک سی پی یو سرور، مداری یکپارچه می ‌باشد که معمولاً به عنوان ریز پردازنده شناخته می ‌شود.

 

 آساپردازش:

پردازنده جدید اینتل شاهکار جدیدی با نام رمزی Broadwell که نسل چهارم پردازنده های سری متوسط و حرفه ای Intel Xeon E5-2600 V4 میباشد ، این سری از پردازنده های اینتل پر فروش ترین و دارای بالاترین تقاضا از طرف مصرف کنندگان میباشد که نیازهای شما را از نوع معمولی تا حرفه ای بر طرف مینماید. عمر چندانی از نسل قبلی پردازنده نگذشت که اینتل این سری قدرتمند را ارئه داد، نامگذاری این نسل مانند نسل های پیشین میباشد و فقط ورژن آن در نامهای آنها تغییر کرده است. چشمگیرترین تغییر در این نسل ارائه پردازنده ۲۲ هسته ای میباشد که دارای ۵۵ مگابایت حافظه نهان میباشد و از نسل قبلی خود ۳۰ درصد سریعتر میباشد ، پردازنده های این نسل نسبت به نسل پیشین خود بین ۲ تا ۴ هسته افزایش داشته اند به عنوان مثال پردازنده E5-2620 V3 دارای ۶ هسته میباشد اما در نسل بعدی E5-2620 V4 دارای ۸ هسته میباشد. تغییر مهم بعدی در این نسل پشتبانی کردن از فرکانس ۲۴۰۰Mhz برای رم ها میباشد که در نسل قدیم تا ۲۱۳۳Mhz محدود بود .

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 به چهار هسته مجهز است و از قابلیت اجرای 8 رشته پردازشی بهره می برد. این سی پی یو سرور دارای فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز است که در هنگام اجرای پردازش های سنگین، از طریق فناوری توربو به 3.2 گیگاهرتز هم ارتقا می یابد. در پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 از نسخه 2.0 تکنولوژی Turbo Boost بهره برده شده که نقش زیادی در افزایش طول عمر پردازنده دارد و باعث تغییر فرکانس آن به صورت داینامیک می شود. به این ترتیب که پردازنده در مواقع بیکاری و در هنگام اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه و در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر از فرکانس های بالاتری برخوردار خواهد بود. دیگر مشخصات CPU سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 شامل مجهز بودن به حافظه کش 10 مگابایت (با فناوری اسمارت کش اینتل)، سرعت باس 8 GT/s و توان حرارتی 85 وات می شود.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی